با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن مدیریت ورزشی ایران

آ

  • آینده بررسی بلوغ منابع انسانی دانشگاه‌های دولتی تربیت بدنی با تاکید بر شناسایی مولفه ها و آینده پژوهی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 99-108]

ا

  • اداره کل تربیت بدنی طراحی و تببین الگوی توسعه مسئولیت اجتماعی اداره کل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 91-106]

  • ارزیابی تدوین چارچوب ارزیابی عملکرد سازمان لیگ حرفه ای فوتبال ایران و رتبه بندی آن به روش AHP [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 51-64]

  • ارزیابی طراحی مدل شاخص‌های ارزیابی توسعه گردشگری ورزشی ایران [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 41-50]

  • اسب سواری طراحی الگوی ساختاری مولفه‌های ذاتی، رفتاری و انگیزشی شرط‌بندی کورس اسب دوانی بر روش آمیخته [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 75-86]

  • استارت آپ شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر رشد استارت آپ های دانشجویان علوم ورزشی کشور با استفاده از تکنیک تحلیل شبکه (ANP) [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 71-90]

  • استان ایلام طراحی مدل عوامل استراتژیک موثر در جذب و گسترش حامیان مالی در ورزش‌های همگانی و قهرمانی استان ایلام [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 23-40]

  • استان البرز امکان‌سنجی پیاده‌سازی WebGIS بر مبنای Web2.0 با هدف توسعه نظام ساخت و بهره‌برداری پروژه‌های ورزشی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 117-130]

  • استراتژیک بررسی بلوغ منابع انسانی دانشگاه‌های دولتی تربیت بدنی با تاکید بر شناسایی مولفه ها و آینده پژوهی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 99-108]

  • اشتیاق به برند تاثیر بازاریابی عصبی بر رفتار خرید ناگهانی خریداران برندهای ورزشی با توجه به نقش میانجی اشتیاق به برند و ارائه مدل [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 87-96]

  • اعتمادسازمانی اثر حکمرانی سازمانی بر رفتار نوآورانه کارشناسان وزارت ورزش و جوانان ایران با نقش تعدیل کنندگی اعتماد سازمانی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 23-40]

  • اقتصاد مقاومتی طراحی مدل توسعه فضای ورزشی شهر تهران با رویکرد اقتصاد مقاومتی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 57-68]

  • اقتصاد مقاومتی ارائه مدل اقتصاد مقاومتی ورزش ایران [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 69-82]

  • اقتصاد ورزش ارائه مدل اقتصاد مقاومتی ورزش ایران [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 69-82]

  • الگوی پارادایمی ارائه‌ی الگوی پارادایمی دیپلماسی توسعه‌ی میزبانی رویدادهای ورزشی بین‌المللی در مناطق آزاد تجاری: با تاکید بر منطقه آزاد کیش [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 115-126]

  • الگوی توسعه طراحی و تببین الگوی توسعه مسئولیت اجتماعی اداره کل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 91-106]

  • اماکن طراحی و ارائه مدل ساختاری مناسب برای موفقیت مدیریت ارتباط با مشتریان در بخش خدمات اماکن ورزشی ایران: تحلیل مالتی‌متد [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 41-56]

  • امکان‌سنجی امکان‌سنجی پیاده‌سازی WebGIS بر مبنای Web2.0 با هدف توسعه نظام ساخت و بهره‌برداری پروژه‌های ورزشی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 117-130]

  • انقطاع حمایت مالی تعیین عوامل موثر بر انقطاع حمایت مالی حامیان باشگاه‌های لیگ ‌برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 65-74]

ب

  • بازاریابی طراحی مدل بازاریابی پنهان در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 53-70]

  • بازاریابی پنهان طراحی مدل بازاریابی پنهان در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 53-70]

  • بازاریابی عصبی تاثیر بازاریابی عصبی بر رفتار خرید ناگهانی خریداران برندهای ورزشی با توجه به نقش میانجی اشتیاق به برند و ارائه مدل [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 87-96]

  • بازاریابی هیجانی آزمون مدل بازاریابی هیجانی در مصرف کنندگان ورزش همگانی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 97-106]

  • برنامه درسی بررسی و مقایسه تنوع رشته‌های علوم ورزشی در دانشگاه‌های ایران و جهان: به سوی کاربردی سازی علوم ورزشی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 41-52]

  • برندهای ورزشی تاثیر بازاریابی عصبی بر رفتار خرید ناگهانی خریداران برندهای ورزشی با توجه به نقش میانجی اشتیاق به برند و ارائه مدل [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 87-96]

  • بلوغ مدیریت دانش طراحی مدل بلوغ مدیریت دانش مبتنی بر استراتژی های کسب و کار در ورزش ایران [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 25-48]

  • بلوغ منابع انسانی بررسی بلوغ منابع انسانی دانشگاه‌های دولتی تربیت بدنی با تاکید بر شناسایی مولفه ها و آینده پژوهی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 99-108]

پ

  • پایداری سازمانی تأثیر مجازی‌سازی عملکردی سازمان بر پایداری سازمانی با میانجی هم‌افزایی سرمایه انسانی و خرد سازمانی در سازمان ورزش شهرداری تهران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 131-146]

  • پیامد مطالعه کیفی پیامدهای کارآفرینی اجتماعی در ورزش [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 109-119]

  • پروژه‌های ورزشی امکان‌سنجی پیاده‌سازی WebGIS بر مبنای Web2.0 با هدف توسعه نظام ساخت و بهره‌برداری پروژه‌های ورزشی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 117-130]

ت

  • تأمین مالی شناسایی راهبردهای تأمین مالی در ورزش حرفه‌ای ایران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 23-40]

  • تأمین مالی بدهی شناسایی راهبردهای تأمین مالی در ورزش حرفه‌ای ایران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 23-40]

  • تأمین مالی پروژه شناسایی راهبردهای تأمین مالی در ورزش حرفه‌ای ایران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 23-40]

  • تأمین مالی جمعی شناسایی راهبردهای تأمین مالی در ورزش حرفه‌ای ایران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 23-40]

  • تأمین مالی سرمایه شناسایی راهبردهای تأمین مالی در ورزش حرفه‌ای ایران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 23-40]

  • تجارت پتانسیل رقابتی کالاهای ورزشی ایران و کشورهای منتخب [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 83-97]

  • تحلیل شبکه شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر رشد استارت آپ های دانشجویان علوم ورزشی کشور با استفاده از تکنیک تحلیل شبکه (ANP) [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 71-90]

  • تحلیل مضمونی طراحی مدل مدیریت عملکرد فدراسیون ورزش دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 121-134]

  • توافق پذیری طراحی الگوی ساختاری مولفه‌های ذاتی، رفتاری و انگیزشی شرط‌بندی کورس اسب دوانی بر روش آمیخته [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 75-86]

  • توسعه طراحی مدل توسعه فضای ورزشی شهر تهران با رویکرد اقتصاد مقاومتی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 57-68]

  • توسعه بررسی بلوغ منابع انسانی دانشگاه‌های دولتی تربیت بدنی با تاکید بر شناسایی مولفه ها و آینده پژوهی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 99-108]

  • توسعه ورزش مطالعه تطبیقی وضعیت حکمرانی ورزشی در ایران و کشورهای منتخب [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 75-96]

ج

  • جام خلیج فارس تعیین عوامل موثر بر انقطاع حمایت مالی حامیان باشگاه‌های لیگ ‌برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 65-74]

  • جانشین پروری شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر جانشین پروری در وزارت ورزش و جوانان با رویکرد مبتنی بر شایستگی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 107-116]

ح

  • حامیان مالی طراحی مدل عوامل استراتژیک موثر در جذب و گسترش حامیان مالی در ورزش‌های همگانی و قهرمانی استان ایلام [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 23-40]

  • حکمرانی سازمانی اثر حکمرانی سازمانی بر رفتار نوآورانه کارشناسان وزارت ورزش و جوانان ایران با نقش تعدیل کنندگی اعتماد سازمانی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 23-40]

  • حکمرانی ورزشی مطالعه تطبیقی وضعیت حکمرانی ورزشی در ایران و کشورهای منتخب [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 75-96]

  • حمایت مالی تعیین عوامل موثر بر انقطاع حمایت مالی حامیان باشگاه‌های لیگ ‌برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 65-74]

خ

  • خبرگان شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر رشد استارت آپ های دانشجویان علوم ورزشی کشور با استفاده از تکنیک تحلیل شبکه (ANP) [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 71-90]

  • خدمات طراحی و ارائه مدل ساختاری مناسب برای موفقیت مدیریت ارتباط با مشتریان در بخش خدمات اماکن ورزشی ایران: تحلیل مالتی‌متد [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 41-56]

  • خدمات ورزشی ارائه چارچوب مفهومی رقابت‌پذیری در صنعت خدمات ورزشی ایران [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 11-24]

  • خرد سازمانی تأثیر مجازی‌سازی عملکردی سازمان بر پایداری سازمانی با میانجی هم‌افزایی سرمایه انسانی و خرد سازمانی در سازمان ورزش شهرداری تهران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 131-146]

  • خرید ناگهانی تاثیر بازاریابی عصبی بر رفتار خرید ناگهانی خریداران برندهای ورزشی با توجه به نقش میانجی اشتیاق به برند و ارائه مدل [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 87-96]

د

  • دانش آموزان نقش مصرف رسانه‌ای بر انجام فعالیت بدنی براساس الگوی سلامت و سواد بدنی ادراک شده در دانش آموزان ایران [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 97-114]

  • دانشجویان تربیت بدنی تحلیل موانع کارآفرینی در ورزش از دیدگاه دانشجویان کارشناسی ارشد تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تهران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 163-169]

  • دانشجویان علوم ورزشی شناسایی عوامل موثر بر ایجاد و ارتقای کارآفرینی در بین دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 49-63]

  • دانشگاه پیام نور طراحی و تببین الگوی توسعه مسئولیت اجتماعی اداره کل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 91-106]

  • دانشگاه تهران تحلیل موانع کارآفرینی در ورزش از دیدگاه دانشجویان کارشناسی ارشد تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تهران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 163-169]

  • دانشگاه کارآفرین نقش آفرینی فرهنگ دانش بنیان با رویکرد مدیریت دانش در پیشبرد کارکردهای دانشگاه نسل سوم (مطالعه موردی: دانشکده های علوم ورزشی) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 107-118]

  • دیپلماسی توسعه میزبانی ارائه‌ی الگوی پارادایمی دیپلماسی توسعه‌ی میزبانی رویدادهای ورزشی بین‌المللی در مناطق آزاد تجاری: با تاکید بر منطقه آزاد کیش [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 115-126]

ر

  • ریسک بررسی بلوغ منابع انسانی دانشگاه‌های دولتی تربیت بدنی با تاکید بر شناسایی مولفه ها و آینده پژوهی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 99-108]

  • رضایت مندی آزمون مدل بازاریابی هیجانی در مصرف کنندگان ورزش همگانی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 97-106]

  • رفتار خرید ناگهانی خریداران تاثیر بازاریابی عصبی بر رفتار خرید ناگهانی خریداران برندهای ورزشی با توجه به نقش میانجی اشتیاق به برند و ارائه مدل [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 87-96]

  • رفتارنوآورانه اثر حکمرانی سازمانی بر رفتار نوآورانه کارشناسان وزارت ورزش و جوانان ایران با نقش تعدیل کنندگی اعتماد سازمانی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 23-40]

  • رقابت‌پذیری ارائه چارچوب مفهومی رقابت‌پذیری در صنعت خدمات ورزشی ایران [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 11-24]

  • رقابت پذیری ادراک شده ارتقای رقابت پذیری گردشگری ورزشی ایران از طریق کیفیت تجربه گردشگری [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 11-22]

  • رقابت پذیری مقصد ارتقای رقابت پذیری گردشگری ورزشی ایران از طریق کیفیت تجربه گردشگری [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 11-22]

  • رقابت جویی طراحی الگوی ساختاری مولفه‌های ذاتی، رفتاری و انگیزشی شرط‌بندی کورس اسب دوانی بر روش آمیخته [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 75-86]

  • رویدادهای ورزشی ارائه‌ی الگوی پارادایمی دیپلماسی توسعه‌ی میزبانی رویدادهای ورزشی بین‌المللی در مناطق آزاد تجاری: با تاکید بر منطقه آزاد کیش [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 115-126]

  • رویدادهای ورزشی فوتبال طراحی مدل بازاریابی پنهان در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 53-70]

  • رویکرد داده‌بنیاد تدوین شاخص‌های نظری بکارگیری مدیریت استعداد در سازمان‌های ورزشی ایران (با رویکرد داده‌بنیاد) [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 147-160]

  • رویکرد سیستمی ارائه مدل تشریحی ساختاری (ISM) از مدیریت مصرف انرژی در مجموعه های ورزشی آموزش و پرورش شهر تهران [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 65-72]

س

  • سازمان لیگ حرفه‌ای تدوین چارچوب ارزیابی عملکرد سازمان لیگ حرفه ای فوتبال ایران و رتبه بندی آن به روش AHP [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 51-64]

  • سازمان‌های ورزشی تدوین شاخص‌های نظری بکارگیری مدیریت استعداد در سازمان‌های ورزشی ایران (با رویکرد داده‌بنیاد) [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 147-160]

  • سواد بدنی نقش مصرف رسانه‌ای بر انجام فعالیت بدنی براساس الگوی سلامت و سواد بدنی ادراک شده در دانش آموزان ایران [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 97-114]

ش

  • شاخص بالاسا پتانسیل رقابتی کالاهای ورزشی ایران و کشورهای منتخب [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 83-97]

  • شاخص توسعه طراحی مدل شاخص‌های ارزیابی توسعه گردشگری ورزشی ایران [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 41-50]

  • شایستگی شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر جانشین پروری در وزارت ورزش و جوانان با رویکرد مبتنی بر شایستگی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 107-116]

  • شرط بندی طراحی الگوی ساختاری مولفه‌های ذاتی، رفتاری و انگیزشی شرط‌بندی کورس اسب دوانی بر روش آمیخته [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 75-86]

  • شهرداری تهران تأثیر مجازی‌سازی عملکردی سازمان بر پایداری سازمانی با میانجی هم‌افزایی سرمایه انسانی و خرد سازمانی در سازمان ورزش شهرداری تهران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 131-146]

ص

  • صنعت ورزش ارائه چارچوب مفهومی رقابت‌پذیری در صنعت خدمات ورزشی ایران [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 11-24]

  • صنعت ورزش پتانسیل رقابتی کالاهای ورزشی ایران و کشورهای منتخب [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 83-97]

ع

  • علوم ورزشی بررسی و مقایسه تنوع رشته‌های علوم ورزشی در دانشگاه‌های ایران و جهان: به سوی کاربردی سازی علوم ورزشی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 41-52]

  • عوامل استراتژیک طراحی مدل عوامل استراتژیک موثر در جذب و گسترش حامیان مالی در ورزش‌های همگانی و قهرمانی استان ایلام [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 23-40]

  • عوامل سازمانی شناسایی عوامل موثر بر ایجاد و ارتقای کارآفرینی در بین دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 49-63]

  • عوامل شخصی شناسایی عوامل موثر بر ایجاد و ارتقای کارآفرینی در بین دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 49-63]

  • عوامل محیطی شناسایی عوامل موثر بر ایجاد و ارتقای کارآفرینی در بین دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 49-63]

ف

  • فدراسیون دانش آموزی طراحی مدل مدیریت عملکرد فدراسیون ورزش دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 121-134]

  • فرهنگ دانش بنیان نقش آفرینی فرهنگ دانش بنیان با رویکرد مدیریت دانش در پیشبرد کارکردهای دانشگاه نسل سوم (مطالعه موردی: دانشکده های علوم ورزشی) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 107-118]

  • فضای ورزشی طراحی مدل توسعه فضای ورزشی شهر تهران با رویکرد اقتصاد مقاومتی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 57-68]

  • فعالیت بدنی چالش ها و فرصت های کووید- 19 پیش روی مدیریت ورزش ایران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 11-22]

  • فعالیت بدنی براساس الگوی سلامت نقش مصرف رسانه‌ای بر انجام فعالیت بدنی براساس الگوی سلامت و سواد بدنی ادراک شده در دانش آموزان ایران [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 97-114]

  • فوتبال تدوین چارچوب ارزیابی عملکرد سازمان لیگ حرفه ای فوتبال ایران و رتبه بندی آن به روش AHP [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 51-64]

ک

  • کارآفرینی شناسایی عوامل موثر بر ایجاد و ارتقای کارآفرینی در بین دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 49-63]

  • کارآفرینی شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر رشد استارت آپ های دانشجویان علوم ورزشی کشور با استفاده از تکنیک تحلیل شبکه (ANP) [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 71-90]

  • کارآفرینی اجتماعی مطالعه کیفی پیامدهای کارآفرینی اجتماعی در ورزش [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 109-119]

  • کارآفرینی ورزشی تحلیل موانع کارآفرینی در ورزش از دیدگاه دانشجویان کارشناسی ارشد تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تهران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 163-169]

  • کاربردی سازی بررسی و مقایسه تنوع رشته‌های علوم ورزشی در دانشگاه‌های ایران و جهان: به سوی کاربردی سازی علوم ورزشی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 41-52]

  • کروناویروس چالش ها و فرصت های کووید- 19 پیش روی مدیریت ورزش ایران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 11-22]

  • کیش ارائه‌ی الگوی پارادایمی دیپلماسی توسعه‌ی میزبانی رویدادهای ورزشی بین‌المللی در مناطق آزاد تجاری: با تاکید بر منطقه آزاد کیش [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 115-126]

  • کیفی مطالعه کیفی پیامدهای کارآفرینی اجتماعی در ورزش [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 109-119]

  • کیفیت تجربه گردشگری ارتقای رقابت پذیری گردشگری ورزشی ایران از طریق کیفیت تجربه گردشگری [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 11-22]

  • کیفیت عملکرد تدوین چارچوب ارزیابی عملکرد سازمان لیگ حرفه ای فوتبال ایران و رتبه بندی آن به روش AHP [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 51-64]

  • کووید- 19 چالش ها و فرصت های کووید- 19 پیش روی مدیریت ورزش ایران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 11-22]

گ

  • گردشگری طراحی مدل شاخص‌های ارزیابی توسعه گردشگری ورزشی ایران [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 41-50]

  • گردشگری ورزشی ارتقای رقابت پذیری گردشگری ورزشی ایران از طریق کیفیت تجربه گردشگری [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 11-22]

  • گردشگری ورزشی طراحی مدل شاخص‌های ارزیابی توسعه گردشگری ورزشی ایران [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 41-50]

ل

  • لیگ برتر فوتبال تعیین عوامل موثر بر انقطاع حمایت مالی حامیان باشگاه‌های لیگ ‌برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 65-74]

م

  • میان رشتگی بررسی و مقایسه تنوع رشته‌های علوم ورزشی در دانشگاه‌های ایران و جهان: به سوی کاربردی سازی علوم ورزشی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 41-52]

  • مبحث 19 ارائه مدل تشریحی ساختاری (ISM) از مدیریت مصرف انرژی در مجموعه های ورزشی آموزش و پرورش شهر تهران [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 65-72]

  • مجازی سازی ساختاری تأثیر مجازی‌سازی عملکردی سازمان بر پایداری سازمانی با میانجی هم‌افزایی سرمایه انسانی و خرد سازمانی در سازمان ورزش شهرداری تهران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 131-146]

  • مجموعه‌های ورزشی ارائه مدل تشریحی ساختاری (ISM) از مدیریت مصرف انرژی در مجموعه های ورزشی آموزش و پرورش شهر تهران [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 65-72]

  • مدیریت ارتباط با مشتری طراحی و ارائه مدل ساختاری مناسب برای موفقیت مدیریت ارتباط با مشتریان در بخش خدمات اماکن ورزشی ایران: تحلیل مالتی‌متد [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 41-56]

  • مدیریت استعداد تدوین شاخص‌های نظری بکارگیری مدیریت استعداد در سازمان‌های ورزشی ایران (با رویکرد داده‌بنیاد) [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 147-160]

  • مدیریت بازار ارائه چارچوب مفهومی رقابت‌پذیری در صنعت خدمات ورزشی ایران [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 11-24]

  • مدیریت دانش طراحی مدل بلوغ مدیریت دانش مبتنی بر استراتژی های کسب و کار در ورزش ایران [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 25-48]

  • مدیریت دانش" نقش آفرینی فرهنگ دانش بنیان با رویکرد مدیریت دانش در پیشبرد کارکردهای دانشگاه نسل سوم (مطالعه موردی: دانشکده های علوم ورزشی) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 107-118]

  • مدیریت عملکرد طراحی مدل مدیریت عملکرد فدراسیون ورزش دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 121-134]

  • مدیریت ورزشی چالش ها و فرصت های کووید- 19 پیش روی مدیریت ورزش ایران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 11-22]

  • مدل اقتصادی ارائه مدل اقتصاد مقاومتی ورزش ایران [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 69-82]

  • مدل سازی طراحی مدل مدیریت عملکرد فدراسیون ورزش دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 121-134]

  • مدل‌سازی تشریحی ساختاری ارائه مدل تشریحی ساختاری (ISM) از مدیریت مصرف انرژی در مجموعه های ورزشی آموزش و پرورش شهر تهران [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 65-72]

  • مدل کسب وکار طراحی مدل بلوغ مدیریت دانش مبتنی بر استراتژی های کسب و کار در ورزش ایران [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 25-48]

  • مدل موفقیت طراحی و ارائه مدل ساختاری مناسب برای موفقیت مدیریت ارتباط با مشتریان در بخش خدمات اماکن ورزشی ایران: تحلیل مالتی‌متد [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 41-56]

  • مزیت نسبی پتانسیل رقابتی کالاهای ورزشی ایران و کشورهای منتخب [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 83-97]

  • مسئولیت اجتماعی طراحی و تببین الگوی توسعه مسئولیت اجتماعی اداره کل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 91-106]

  • مصرف رسانه نقش مصرف رسانه‌ای بر انجام فعالیت بدنی براساس الگوی سلامت و سواد بدنی ادراک شده در دانش آموزان ایران [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 97-114]

  • مطالعه تطبیقی مطالعه تطبیقی وضعیت حکمرانی ورزشی در ایران و کشورهای منتخب [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 75-96]

  • مناطق آزاد تجاری ارائه‌ی الگوی پارادایمی دیپلماسی توسعه‌ی میزبانی رویدادهای ورزشی بین‌المللی در مناطق آزاد تجاری: با تاکید بر منطقه آزاد کیش [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 115-126]

  • موانع کارآفرینی تحلیل موانع کارآفرینی در ورزش از دیدگاه دانشجویان کارشناسی ارشد تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تهران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 163-169]

ن

و

  • ورزش طراحی مدل بلوغ مدیریت دانش مبتنی بر استراتژی های کسب و کار در ورزش ایران [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 25-48]

  • ورزش شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر جانشین پروری در وزارت ورزش و جوانان با رویکرد مبتنی بر شایستگی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 107-116]

  • ورزش طراحی و ارائه مدل ساختاری مناسب برای موفقیت مدیریت ارتباط با مشتریان در بخش خدمات اماکن ورزشی ایران: تحلیل مالتی‌متد [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 41-56]

  • ورزش ارائه مدل اقتصاد مقاومتی ورزش ایران [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 69-82]

  • ورزش مطالعه کیفی پیامدهای کارآفرینی اجتماعی در ورزش [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 109-119]

  • ورزش چالش ها و فرصت های کووید- 19 پیش روی مدیریت ورزش ایران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 11-22]

  • ورزش‌های همگانی و قهرمانی طراحی مدل عوامل استراتژیک موثر در جذب و گسترش حامیان مالی در ورزش‌های همگانی و قهرمانی استان ایلام [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 23-40]

  • وزارت ورزش و جوانان اثر حکمرانی سازمانی بر رفتار نوآورانه کارشناسان وزارت ورزش و جوانان ایران با نقش تعدیل کنندگی اعتماد سازمانی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 23-40]

  • وفاداری طراحی الگوی ساختاری مولفه‌های ذاتی، رفتاری و انگیزشی شرط‌بندی کورس اسب دوانی بر روش آمیخته [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 75-86]

ه

  • هم‌افزایی نیروی انسانی تأثیر مجازی‌سازی عملکردی سازمان بر پایداری سازمانی با میانجی هم‌افزایی سرمایه انسانی و خرد سازمانی در سازمان ورزش شهرداری تهران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 131-146]

  • همراستایی مدیریت دانش و استراتژیهای کسب وکار طراحی مدل بلوغ مدیریت دانش مبتنی بر استراتژی های کسب و کار در ورزش ایران [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 25-48]

  • هوش هیجانی آزمون مدل بازاریابی هیجانی در مصرف کنندگان ورزش همگانی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 97-106]